Categories
business marketing planetarium

oamenii din clopotele de sticla

Ar putea suna ca un titlu de roman SF, o distopie simpatica, in care oamenii umbla cu clopotele de sticla dupa ei toata ziua si ies din ele doar noaptea, cand dorm. Cu breslele de sticlari care produc clopotele, mega-influenti in societate, cu mineri care extrag acest nisip special din tot felul de zacaminte si tari care se razboiesc pentru resurse. Ar putea iesi un SF cat de cat. Poate si un film bun cu Denzel, cam ca The Book of Eli, asa.

Dar nu, mai, nene. E un simplu detaliu al vietii noastre banale de maine. Un designer francez, Cristophe Gernigon, care are un ditai studioul, a imaginat acest nou obiect de HoReCa, denumit Plex Eat. Practic o viziera uriasa, cu o deschizatura ampla in spate, pentru a atenua posibilele senzatii de sufocare sau claustrofobie – suferinzii astia cred totusi ca se vor tine departe de aceasta casca uriasa de coafor.

Produsul e deocamdata un prototip dar exista deja tatonari pentru productie de serie, spun cei de la cnews.fr, care au publicat stirea. Nici designerul nu stie inca ce pret ar putea avea dar genul asta de produse ale noii industrii care domina totul – cea a distantarii – vor popula incet-incet noul peisaj urban post pandemic.

Photo – © Christophe Gernigon Studio