Categories
business marketing

Condica de reclame și reclamații [II]

Încep, contraintuitiv și aparent falimentar – probabil că nu se mai uită nimeni mai departe – cu una nouă și funny, apărută alaltăieri, 4 mai – un tweet Ryanair despre numirea lui Mourinho la AS Roma. Dacă sunteți grăbiți să mai dați alte click-uri, iată textul – Jose will be happy to know that we currently fly London to Rome from only £14.99. Due to his lack of trophies at Spurs, we expect a carry-on bag will suffice for this trip.

Și încă o chestie, notată tot de curând, un copy la fel de bun ca prima dată când l-am auzit anul trecut, într-un soi de anunț radio, nici măcar spot, pentru Sindolor Gel – totul e miscare; durerea e singura pauză din lume. Sună ca un adevăr adânc și greu. Bini di tăt, o idee cu un super-potențial de comunicare.

Și un spot bun cu umor elvețian, dacă e posibilă sintagma asta și iată că e. Anti-reclama ca idee creativă, bravo băieți. Bine, Roger nu e cel mai mare comediant în viață, nici nea Bob nu mai e cel din Meet the parents, dar rămâne un simpatic, mai ales când îl trimite pe Federer la Tom Hanks.

Photo – copyright Traian Panghe, Tinos, Grecia, 2018