Categories
business marketing planetarium

And the Nobel Prize for most creative Distancing tool goes to…

Vremurile astea ne lovesc atat de tare in tot ceea ce stim despre viata incat avem cu totii momente in care pur si simplu nu ne vine sa credem ce a ajuns lumea. Ne revenim, ne scuturam, asta e, cautam ancore de readaptare si mergem inainte.

Si in mersul asta bajbait asa, saltat intr-un picior, cu o mana la masca si cu alta pe taste, ca si cum am juca cu totii un sotron infinit si stupid, ne oprim si ne uitam la cate o minune, ca Alice cu gasca ei, intr-o Tara a mini-minunilor. Cum e aceasta cafenea din nord-estul Germaniei, ai caror proprietari au gasit ideea absolut geniala de a distanta clientii asezandu-le pe cap baghete de plastic pentru inot.

E in ideea asta atata candoare si nebunie si dorinta de adaptare – “sa gasim naibii ceva sa-i tinem pe oameni la cafea distantati da’ sa nu se simta tracasati, evident… Pai hai sa le punem niste baghete d-astea de mare in cap. What?!.. Pai asa, ca sunt lungi si pastrezi distanta, n-ai cum sa te apropii. Nu… hahahahah…”

Ba da, iata ca ba da. SI oamenii au venit, s-au asezat, au baut cafea cu baghetele de plastic pe cap, s-au lasat fotografiati de duduie twitterul in Germania cu ei. Pana si englezii ii privesc acum cu admiratie – n-ai fi zis ca za germans au atata umor… Vazand nastrusnicii dintr-astea, parca iti mai vine un pic optimismul la loc; n-avem cum sa nu supravietuim cu bine daca suntem in stare de astfel de idei.