non c’e due senza tre

Acum mai bine de 20 de ani, cu doua licente de la Universitate in buzunar – Drept si Jurnalism – si un job de editor de stiri care nu-mi mai placea, ma tot gandeam pe care din cele doua le fac in continuare. N-am stat prea mult pe ganduri si am ales – advertising.
Intre timp, s-au strans cateva agentii in cv – printre ele, Grey/Geometry, McCann, Imager, Brandfusion, Frank Digital,  StudioMeka – si ceva campanii; o mica selectie, din ciclul “daca doriti sa revedeti”, e aici.
Mai nou, au aparut si clienti pentru care am facut marketing – strategii de content programs, programe de sponsorship, social media, corporate PR campaigns&events, mai tot ce inseamna b2b communication.
Am ajuns sa trec des dintr-o parte a alta a “baricadei” agentii de advertising – departamente de marketing si cred ca de fapt nu e nici o baricada, sunt doar conventii de business pe care e bine sa le definim cat mai exact. Alte detalii corporate despre cariera, gasiti si pe contul meu de LinkedIn.

‚ÄčIn tot ce scriu, fac o diferenta clara intre proiectele in care sunt parte interesata, sa zic asa, si opiniile despre alte campanii sau proiecte de comunicare. Nu scriu “cu tenta”, nu urmaresc nimic special cand critic sau laud o campanie sau alta din ro; my thoughts only.

Pentru orice proiect de comunicare, sunati la traianpang@gmail.com; ies eu si raspund.

… cum bine spunea…