Acum mai bine de 20 de ani, cu doua licențe la Universitatea București în buzunar – Drept și Jurnalism – si un job de editor de știri care nu-mi mai plăcea, ma tot gândeam ce să fac. Până la urma, dintre presă și avocatură am ales advertising. Între timp, s-au strans niște agentii in CV – Grey/Geometry, McCann, Imager, Brandfusion, Frank Digital – si ceva campanii; o selectie mai veche e aici.
Mai nou, au apărut si clienti pentru care am facut marketing – strategii de content marketing, campanii de sponsorship, social media, corporate PR campaigns&events, mai tot ce inseamna b2b communication. Am trecut de câteva ori dintr-o parte a alta a baricadei agentii de advertising /departamente de marketing și cred că sunt doar conventii de business; important e ce spun brandurile oamenilor. Alte detalii despre carieră gasiti si pe LinkedIn. Intre timp, ma ocup in ultima vreme de campanii pentru Auchan, pentru Bonux și am mai generat social media content pentru VINIMONDO.
În tot ce scriu, fac o diferență clara între proiectele in care sunt parte interesată, să zic așa, și opiniile despre alte campanii sau proiecte de comunicare. Nu scriu “cu tentă”, nu urmăresc nimic special cand critic sau laud o campanie sau alta din ro. Pentru orice proiect de comunicare, sunați la traianpang@gmail.com; ies eu și răspund.
„Cine nu citeşte, cînd ajunge la 70 de ani va fi trăit o singură viaţă: a lui. Cine citeşte va fi trăit 5000 de ani: pentru că era acolo şi cînd Cain l-a ucis pe Abel, şi cînd Renzo s-a însurat cu Lucia, şi cînd Leopardi admira infinitul… Pentru că lectura este o nemurire înapoi” – Umberto Eco, Pliculețele Minervei